16 Ekim 2008 Perşembe

deyyusu ekber

hiç güleceğim yoktu. akşam akşam şevki yılmaz'ın görüntülerine rastladım yine. okan bayülgenmiş, beyazmış, cem yılmazmış, hepsi çırak kalır bu adamın yanında.
"-Antep'e gittim genelev açılışını protesto etmeye, ben Antep'e doyamadım, Antep halkı da bana. en son, istasyonda 15.000 (yazıyla on beş bin) kişiye konuştum." diyor kendileri. bu ülkede o kadar adamı, üstünde çubuklu forma ya da haki üniforma yoksa bir arada tutmazlar. bunu geçiyoruz.

"-genelev açılışında kurban kesiyorlar, bir de allahu ekber allahu ekber diyerek kesiyorlar." diyor. buna yorum yapamadım, orada değildim çünkü. ama böyle kendinden bu kadar emin anlattığına göre, birinci ağıza güvenmek lazım.

"-bir dönem Manukyan vergi rekortmeniydi, evlerini elinden aldı Beyoğlu Belediyesi, şimdi şampiyon olamıyor elhamdülillah." diyor. sanki temiz eller operasyonu yürüttü de onu müjdeliyor. evet evet, zaten 6. filo gelecek diye akça pakça yaptığımız genelev halen Beyoğlu Belediyesi sınırlarında değil, öyle bir semt de, sokak da yok aslında. bu, beynimizin bize oynadığı bir oyun olsa gerek.

"-başımızdaki üç buçuk kukla rejimle başa çıkamıyoruz, üç buçuk kukla rejim."
eh, baktı ki başa çıkamıyorlar, ele geçirdiler, oldu da bitti maşallah.

"-dünyanın kalbi istanbuldur. istanbul kurana dönerse; dünya, yeniden adalet güneşinin altında, hak güneşin altında huzur bulacaktır." diyor. tamam, dünyanın kalbi istanbul. istanbul da, bu şehir kurana dönerse bünye felç geçirmez mi?

haydi o zaman, hep beraber. repeat after me:

solculuk, kemalizm, kapitalizm, laikliiiikkkk.......

2 yorum:

AluminyumFolyo dedi ki...

solculuk, kemalizm, kapitalizm, laikliiikk!

tahirius dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.